Blogger news

About Me

My photo
just a plain nobody. saya bukan siapa-siapa pun. menulis dari monolog sebuah daerah terpencil bernama hati. lantaran bibir yang bisu dan kelu, jemari ku berlari di papan kekunci

Tuesday 24 January 2012

assalamualaikum, salam perkenalan!

blog ini adalah sebuah perkongsian rasa.
mengumpul catatan-catatan sendiri yang kebanyakkannya  copy paste dari tumblr .
saya bukan copy dan edit, goreng sini, goreng sana.
saya tahu ramai yang copy paste catatan di  tagging saya  itu.
letak di blog sendiri. ada yang letak link, ada yang tidak.
terpulang. blog kamu. hak kamu. tanggungjawab kamu.
terima kasih padaNYA yang menginzinkan saya berkongsi catatan2 saya  dengan kamu.
catatan2 yang tidak akan pernah mampu saya kongsikan pada seseorang di dunia nyata.
 saya tidak kenal sesiapa di tumblr ini. sesiapa pun tak kenal saya. >_<
syukur, DIA membuat lidah saya kelu, namun jemari saya DIA izinkan saya coretkan sesuatu..



No comments:

Post a Comment